Norge

Blev inte många åk för mig idag inte. Har ju Fannys pjäxor och dom är ju lite små över bena då kanske så det trycker som fan så jag vill knappt svänga. Inge kul att åka då :/ Och sen så drog dom med mig i typ 80 meter djup snö så jag ramlade och tappade bort skidorna mest hela tiden. Då lesnade jag och åkte hem, Skönt de också, bara ligga och ta det lite lungt, spotifya lite :). Spöat Thomas 2 ggr i buzz också, de måste jag ju nämna. :D

Kanske ta och göra om detta till en blogg där jag skriver om alla mina problem ist? En klagoblogg helt enkelt. Hmm, kanske ska ta och berätta om hur mysigt det faktiskt är här. Jävligt kallt, men mysigt. Vara med Anders så gott som hela dagarna. Massa massa snö. överallt. Och var med än kollar så är det bara en massa berg. Hade ju med mig kameran med den vägrar fungera så jag får väl ta några värdelösa mobilkort (JAG VILL HA TILLBAKA MIN MOBIL NUUUU!) så att ni iaf kan få se hur det ser ut. Riktigt vinterlandskap.

Nej, nu ska jag se om jag kanske hittar nått dåligt att titta på och kanske kan ta mig en liten powenap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback