Norge

Okej, nu har vi sett australia. Jätte jätte bra. Eller inte. Eller jag har väl egentligen inte rätt att utala mig alls eftersom jag som mer eller mindre av hela filemen. Men det jag såg tyckte jag inte var så intressant. Men jag tror man lär se den med svensk text för australienska är då inte lätt att förstå sig på minsann,.

Nu är "kockarna" i käket och gör storkok till alla som bor här. Pasta, med svamp, bocon och grädde. Mumms. Men observera att jag skrev kockarna! Jag tror inte uttrycket "ju fler kockar desstu sämre soppa" stämmer i det här gänget. Haha. Nejdå. Dom är duktiga. Nån kanske städer efter gårdagens bravader. Kanske ska hjälpa till lite? Njae, ska nog röka först så är det mesta klart sen! :)



Oroar du dig för mig Johun? ;)
Du kan vara lugn, jag äter järntabletter, smörjer mina utslag och tar min tabletter mot mina kliningar varje dag.
Du borde vara mer orlig för Högis, han försöker ta livet av sig istället varje dag i backen. Haha.

Kommentarer
Postat av: andrea

åh jag drömde ju om dig härom natta marresard! kom och hälsa på i stöckhölm vetja! verkar som vi har en hel del catchin up to do ;) saknar dig äckelunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback