Hemma

Jag är hemma igen och fruktasvärt tomt. Jag kan ju säga så mycket som att jag avundas er som får vara med dom ni tycker mest om varje dag. Det är 2 veckor nu tills jag får träffa Anders igen... Känns tungt faktiskt.

Men vi har varit i Sälen, shit vad man blev bortskämd med backarna i Norge alltså. Nej, sälen var igen höjdare. Söndagskvällen var vi på HC men Anders rökte för mycket och jag fick huvudvärk så vi gick hem vid 1 tror jag. Vaknade imorse med världens huvudvärk och ont i kroppen, tror dock inte att det bara var bakfylla, jag tror att jag har fått tillbaka min älskade förkylning... Blev inte mycket åka i backen idag inte. Vart mest och sitta framför brasan och dricka varm choklad med vispgrädde. Det är nog faktiskt en av dom bästa sakerna men att åka skiodor, när man har åkte minst 3 åk får man dricka choklad ^^. Sen buss från Sälen till borlänge och fyfan vad tråkigt det var. Tjoho, det bästa som finns.

Hemma är jag iaf nu, 11-20 imorgon känns ju inte alls så lockande.. Men men. Har nyss klämt i mig en popcorn påse, eller nej jag lyckades bara göra en halv påse och dom vart brända. Tjoho vad jag saknar min kock ;)
Tänkte att jag skulle duscha ikväll också men det blir inte så eftersom att jag lyckades glömma balsamet i Norge. Tvätter jag håret och sen går och lägger mig kommer jag vara flintskallig imorgon efter att jag borstat det. Nej blir och duscha imorgon och sen upp i en toffs, asbra! Hur jag nu ska orka upp..? Wuäää..




Nu ska jag ringa och säga god natt till dig!

Kommentarer
Postat av: Nawal

vet hur de känns att inte träffa den man älskar så ofta :(

2009-02-17 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback