Förlåt jojjo

Jag är full. Dom också. Dom snodde min mobil. Hoppas du inte tar illa upp. Daniel tyckte du var snygg. Det tycker jag cokslå. Anders river badrummet. Men jag tycker att du är snygg. anders också. alltså att jagf tycker att du cog anders är snygga. Eller anders tucker säker också att du är snugg.

nU HAR DU FÅTT ETT hetl inlägg jojjo. Det är jävligt stort i min blogg. Cooooolt. Shit va.

Nu ska jag nog sova. Älskar dig jojjo. Och maria, och johan, och anna, och fia och annelie oich lian och elin coh alla ni andra som jag inte kan stava tydligen. Lian? vem är det? Ni är bäsy-

Ha det skit tråkigt i sälen. Skit ner er. PUSS!

Btw, norge är bra.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Payback is a bitch!

2009-12-09 @ 18:34:20
Postat av: Anders

Det var ingen som tog din mobil men du tog daniels!

2009-12-12 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback