What what?

Nu är jag sådär ensam och jävlig igen, så nu har har jag tid för bloggen igen.

Eller okej, Larry ligger och snarkar här på soffan bervid mig. Men det räknas inte.



Okej, det kanske inte bara är Anders fel att jag inte har bloggat, utan att det faktiskt är så att jag inte har någonting att blogga om. Crap.
Jag tar nya tag imorgon och då kommer det ett fint inlägg, efter att jag har diskat. Eftersom någon lämnade all disk kvar...
;) haha, neeeeerå. Han lagar mat, jag diskar. Det är väl rättvist, det kan jag gå med på. Ibland. Ibland så är det faktiskt min rätt som kvinna att kräva att han gör båda! :D

Väcka Larry kanske så jag får gå och sova någongång. Låter som en finfin ide tycker iaf jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback