Vår <3

Balkongdörren står på glänt och jag spelar Håkan Hellström för alla mina grannar. Idag är en bra måndag. Måndagar brukar vara pest och pina, men eftersom jag har jobbat hela helgen och är ledig i 2 dagar nu så är denna måndag en mycket bra måndag. Att solen gör min sällskap är ju ingenting jag klagar över direkt.

Idag ska jag påskpynta! Vet inte riktigt om man får göra det än, men det skiter jag i. Nu har jag väntat i typ 2 veckor på att få påskpynta så nu jävlar. Sen ska diska. Och så ska jag damma av min bokhylla som blir lika dammig igen efter 3 kvart. Påskstäda helt enkelt. Nej, det är inte länge sedan det var städat här men alla drar ju med sig så mycket grus in och tydligen så jag lär man äta på tallrik också så disk blir det.
Och sen ska jag se till så att det är riktigt fint när Anders kommer hem. Iaf i köket så han kan laga mat till mig, höhö. Jag har blivit lovad en flottig lasange ! :D

Hoppas på att Malin kommer också och hjälper till med påskpyntet. Sen är det ju fotbollsträning ikvälll också. Min träningsvärk från träningen i fredags har precis släppt. yes.


Men först, FRULLE!



(PS. Katrin kan ju vara den skönaste människan jag vet;
http://www.youtube.com/watch?v=ZIBq0_89liw&eurl=http%3A%2F%2Ffinest%2Ese%2FkatrinSchulman&feature=player_embedded)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback