Påskpynt

Japp, Malin kom hit och vi påskpyntade. Så nu är det dax för alla att komma hem till mig och gå på kycklingjakt. 17 små kycklingar har jag gömda här i mina lilla lägenhet, de kan bli tufft för er.

Dock så har jag varken hunnit med att diska, damma, damsuga och gå ut med alla flaskor. Hmm. Imorgon fixas det det!
Dock så hade Malin med sig trälim så nu kan man sitta på mina köksstolar igen, det är ganska spännande tycker jag.
Vem vet, kanske blir en romantisk middag i köket ihelgen...? :O
Dock har jag hunnit röjt en massa här hemma. Städat undan alla kläder och slängt allt skräp.


Jag har också varit i Leksand och tränat idag. Ibland är man så korkad. Jag sträckte i låret mig på en skjutövning som vi hade men jag tänkte,-"äh, jag är med och spelar lite match. Jag kan nog springa bort det." När det är 5 min kvar av träningen så slänger jag mig runt Malin på nån femma (det var tydligen något som alla Kvarnsvedsspelare gjorde) och drog upp det lite till. Det var då jag insåg att dagens träning var över för mig, så det var bara att halta mig av plan.


Nej, nu är jag så trött, så trött.
Älskling om du ser detta så är det en väldigt bra tid att ringa nu. ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback