Neru, än har jag inte dött!

Bara varit lite på latsidan med bloggen.

Helgen var rolig.

I fredags fyllde Robert år så han bjöd på massa god mat, tipspromenad, öl och massa skratt. Vidare hem till Henke och och efter det vart det utgång. Var på flamman och kändes som om vi var på en hagafest. Men vi snurrade runt och dansde lite och hade kul. När vi var på väg hem ser vi Rebecka på en balkong och vi går upp på efterfest. Mitt ciggpaket tar slut så jag slänger det. Nästa dag kommer jag på att jag hade bankkort och körkort där. Smaaart.

Lördag, sliten som fan men efter lite sömn var jag på g igen. Hem till Malin där det bubblades och dracks en massa. Sedan S1 och äta sjukt god mat. Se en dyngfull anna, spännande.
Sen vart det Bolle eftersom vi fick gratis inträde där men vi varit i så långvariga. S2 sen, det var okej. Inte jätte roligt, men okej. Sen när jag, anna och Fia är på väg hem till mig så kommer jag på att har glömt nycklarna hos Malin. Smaaart. Maria (malins mamma) var snäll och skjutsade hem mig efter att jag hade fått hämta nycklarna.


Söndag gjordes det inte mycket alls. Hade lite besök innan vi drog till donk jag, malin, jojjo och anna. Var sjukt trötta och allting var mycket roligt.

Visste du kan att man kan vara kusin med sitt syskon?
Och visste du att det finns varaner i rämshyttan?
Och är det någon som vet vad Harj är för något?

Mycket intressanta disskusioner hade vi minsann.


Idag då, jobbade 11-14. Klagar jag inte på.
Sen har jag mest väntat på Anders som aldrig lyckas åka från det där kattastrof landet som jag har hatat så mycket i vinter. Nu är han min, min, min & min hela sommaren! <3 Tänk att få bo i en stuggu på Öland med den man tycker mest om en hel sommar. Jag är så lycklig!
Han borde komma snart. Jag vet att det är typ 4 timmar kvar. Vill bara sova så timmarna springer i väg.
Jag ska väl faktiskt ta och plocka ihop lite här hemma också. Mat skulle man ha ätit också. Börjar bli hungring igen. Jävla skit det där med mat, det är så gott och äta med ändå så drygt!


Nej, nu ska jag hitta på nå kul så timmarna går fort så jag får pussas någongång! <3

Kommentarer
Postat av: Jojo

Kung bakis söndag! Nu ska jag ut o jaga dinosarier!

2009-04-27 @ 20:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback