Kvällslyx

Jag & Maria har varit ute och gått runt älven. Vi skulle åka till SVEA men man kan ju faktiskt inte stänga in sig på ett gym när solen sken så fint och varmt idag, så en sväng runt älven vart det ist alltså. Det var dock lite snöit och slaskigt men med en massa skitsnack, varm sol och frisk luft så var det super skönt.


Nu, ikväll så har jag kvällslyx med mig själv. Tittar på roomsevice just nu, det är Peter Sipen som inreder. Mycket spännande måste jag säga. När det är slut ska jag tända massa ljus i hela lägenheten och spola upp ett varmt bad. Släcka ner, krypa ner i badet och sen läsa klart boken äntligen rökfri (som jag inte riktigt vågar läsa ut) i skenet från ljusen. Sen ska jag göra te och varma mackor och hoppas på att det är något riktigt bra på tv.


Låter det inte härligt? Det tycker jag iaf. Ladda batterierna för jobbet imorgon, har ju faktiskt varit ledig ganska många dagar på raken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback