Jobbet

Jag bara älskar att sprinag runt i kassalinjen när det är hur varmt och skönt ute och solen bara strålar.
Man älskar att springa ut med parkeringar för då får man känna att det faktiskt är så varmt och skönt som det faktiskt ser ut att vara.


Nu är jag hemma iaf, har dörren till uteplatsen öppen. Känner att det börjar bli lite kallt men det är så skönt att kunna ha dörren öppen i mer än 10 sek utan att frysa ihjäl.

Men det som är det bästa med våren är att alla faktiskt vaknar upp ur sina iden. Alla har glömt allt vad vinterkläder heter, springer runt med ipods, mp3er och faktiskt så små ler dom flesta. Tittar upp mot solen genom sina stora solglasögon och så ler dom lite till. Jag älskar det! :)


Kommentarer
Postat av: Nalle puh

ja en sån fin dag och då ska man vara bakfull och må så jävla dåligt. tyck lite synd om mig

2009-04-05 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback