JAG PÅVERKAR!

http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/

Gissa vem det var som bad om en frågestund? aaaaah. Det var jag.
Dock kommer jag inte på någon fråga att ställa. Men det sköter alla andra så bra, så jag nöjer mig nog med att läsa.

Och du, Nalle Puh. Små hundar bajsar inte så mycket så då är det ingen som ser så då behöver man inte plocka bajs!

Och Nawal du skulle ha sagt till mig för några årsen när du hittade den så hade jag sluppit känna mig dum nu ;)



Och Johan.
Jag vet att du kommer läsa detta förr eller senare.
När jag var liten (typ 7) så råkade jag ta tag i en ko-stängsel med ström i och svimmade av.
Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Jag var livrädd och grät så jag spydde när jag vaknade igen.
Sen dess har jag alltid varit rädd för allt som har med ström eller stötar att göra.
Det sitter kvar i bakhuvudet, den skräcken som jag kände då.
Så varje gång jag får en stöt eller liknade nu så får jag den känslan som jag fick då, att jag kommer dö.
Så jag vart rädd, inte arg.
Weird kanske, men så är det.
Så, nu pratar vi inte mer om det.


NU, kissa!
Sen, ringa till min vrånga 3åring och tjata lite mer om en vovve! :)

Kommentarer
Postat av: KOREAN

Stackarn, förstod inte riktigt varför du bara rusade iväg... hmm hoppas du inte dog bara :)

Postat av: ida

jag kommer ihåg när vi skulle spela det där stöt-spelet :P nu förstår jag varför du inte gillade det ;) bryggan inom en snar framtid?! jag måste få tummen ur å ringa dig! :P

2009-04-23 @ 00:11:40
Postat av: Nalle puh

Vid bryggan ligger döa djur

2009-04-24 @ 01:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback