Inte mycket bloggade här inte..

Anders är hemma så det blir inte mycket bloggade alls för min del. Till Marias strora besvikelse antar jag.

Anders tror att vi ska ha sex snart, MOAHAHA. Aldrig! Han är så dryg idag. Min 3åring ^^ Han tänkte knuffa ut mig i trapphuset naken idag. Då puttade jag han i sängen och så slogs vi lite och sen ramlade vi ur och var på väg att välta bokhyllan, det gå asbra!
Nerå, han kanske får lite senare om han är snäll ;)

Vi ska göra mycket saker nu, Först ska vi gå till Haga Spa och kolla om vi kanske kan få lite massage, Sen ska vi gå til Lust & Kärlek och se om vi kanske kan få köpa ett sånt där doft- massage ljus. Sen ska vi åka till banken och fixa, sen blire SVEA, Anders ska sola och jag träna. Jappjapp.
Och justja, sen ska vi måla en dörrmatta. Alltså vi har köpte en dörrmatta och massa färg så ska vi måla en massa fint. Och fan, det viktgast av allt, skithuspapper måste köpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback