Heeeeeeeeemma!

Ojojoj vilken dag. Jag och Johanna funderade starkt på att hänga oss i 2an idag. Jag älskar resedagar och påsklov! Försov mig gjorde jag också, livet är underbart.

Nu är jag hemma iaf och imorgon är jag ledig. :D Tisdag också. 9-18 på onsdag och 9-14 på torsdag. Och vet ni vad som händer på torsdag kväll? Jag vet iaf ^^

Kollar på reprisen av jag vet vad jag vet vad du gjorde förra lördagen. Underhållande måste jag säga. Men nu var det slut, nu ska jag duscha.



Och nej kära du, jag tycker inte ett dugg synd om dig. Du kan springa runt och lukta illa och ha huvudvärk på jobbet.
Du får skylla dig själv!
Och ännu mer få du skylla dig själv att du inte är hemma så att jag kan komma med vatten och huvudvärkstablett på
morgon.
(Okej, lite synd tycker jag faktiskt om dig!)


Jag har typ glömt hur det känns att inte vara bakis en söndag. Mycket bra känns det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: grazze

känns riktigt bra:D

2009-04-05 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback