Här var det livat

11-16 idag som bara blev 11-15. Men det gjorde inte allt för mycket..

Anders spenderar fösta dagen hemma genom att jobba. Jätte roligt tycker jag inte att det är. Han är väl hemma vid 10 ikväll antar jag. Så jag är ensam och jävlig igen.

Men det är mysigt att ha honom hemma. Att få sova med honom varje natt.
Igår låg vi vakna länge och pratade om allt mellan himel och jord. Och kramades!

Maria ringde nyss och frågade om vi skulle träna vid 7? hmm, man borde ju verkligen alltså.
Min min självdiciplin har gömt sig under soffan och kommer antagligen inte komma fram fören beach -09 redan är här.
Fast å andra sidan så har jag hört att man ska vara lönnfet när man är 20 ;) höhö.

Btw, så dömde jag om en harj inatt. Fast jag tror det var en varan, fast den hette Harj. och sprang runt på gräset.
Haha, mycket underhållande måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback