Älskling,

Du vet hur ensam jag kan känna mig ibland..?
Hur jag bara vill ha någon att mysa med när du är borta, eller somnar före mig.
Eller kanske när du är i Leksand och hälsar på eller spelar fotboll eller vad du nu skulle kunna göra där..
Tänk dig att ha en 3.dje som ligger och snarkar med oss i sängen. Skulle inte det var mys?
Tänk när du kommer hem nu på måndag, hur du har med dig en låda med en stor rosett på. Och så säger du "jag tycker om dig så mycket och jag vet hur mycket du vill ha honom så varsegod. Allt för dig, älskling."
OCh så öpnnar jag. Och ur skuttar någon av dom här ut;

     


Du vet hur mycket jag tycker om dig va?! Och du vet också hur mycket mer jag skulle tycka om dig om jag fick en liten en!
Kom igeeeen, jag vet att du också vill! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Längst ner i mitten är sötast ;)

Postat av: Nalle puh

nej blir inget.. jag plockar inte bajs

2009-04-22 @ 22:52:12
Postat av: Viktoria

haha slå på stort o skaffa kids ;)

2009-04-23 @ 18:03:40
URL: http://liljava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback