Tillägg

haha, kul om man särskriver det dära. Till ägg. Haha! :D
Jaja, iaf så glömde jag berätta om hur handikappad jag känner mig.
Jag ska iaf göra mitt till ägg nu hade jag tänkt som jag glömde skriva om i föregånde in lägg.


Så här var det då...
Jag lämnade in min mobil på lagning och fick låna Marias gamla. Helt okej. Nästa dag när jag vaknar så står det SIM INAKTIVT med stora bokstäver. Jaha, tänker jag och tar ur simkortet och stoppar i det igen. Nu ska det väl ändå funka. Men IKKE. Shit, har jag glömt och betala räkningen är min andra tanke. SHIET!
Ringer Comviq från skolan. Nej, räkingen är betald. Dom säger att mitt simkort nog har gått sönder och att dom ska skicka ett nytt så fort dom bara kan. Så nu har jag ingen telefon och inget kort. Det går inte att få tag på mig..
På ett sätt är det faktiskt ganska skönt. Men mestadels jobbigt.
-MÅSTE RINGA! Neeej, jag kan inte. Fuck.

Så vill ni få tag på mig så var det ju synd. :) Eller så kan ni ju höra av er till Maria. Vi delar nummer nu.. :P haha.
Jag och min sambo. Farfar som tydligen vill mig jätte viktiga saker jätte ofta han ringer till Maria.

En cigg sen är det gnatt. Eller justja. Johan skulle komma förbi. HÄ LÖSÄ SÄ! :D

Kommentarer
Postat av: Grazze

hahahahahhahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback