Ojojoj!

Idag är en sån där dag som allt bara är konstigt.
Jag känner mig helt konstig i kroppen bara.
Alla fick sina studentmössor idag, utom jag.
För min hade det tydligen blivit npgot knas med så den skulle komma senare.
Och jag och Andrea hade prat idag, alla är så glada över studenten, men jag känner bara hur allting haglar över mig med massa saker jag måste göra.. Och mitt i allt skolplugg så är det fint väder ute.. Och vem, vem orkar sitta och plugga då? Ja, inte jag uppenbarligen.. Nej, för det är ju så jävla mycket bättre och sätta sig och skriva ett blogginlägg då än att plugga. Jomen visst.

Jag och Grazze hade vårstädning igår. :) Äckligaste personen i sverige är nu utsedd. Och nej. de är inte jag! ;)
Men nu är det riktigt rent och fräsht hemma hos mig. Eller ja, disken är kvar eftersom jag var tvungen att tvätta igår. Och det kan man inte göra samtidigt för er som inte visste det :P haha.

Nej, nu ska jag leta upp Vickan så att hon inte åker ifrån mig. Haha. :)

Puss&Kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: calvin

tack marre :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback