Kvällsinlägg

Tänkte passa på att blogga lite nu på kvällskvisten, jag har ju aldrig tid annars. ;)

Idag har jag gjort mig av med ca. 5500. Kulkul! Men det känns inte så farligt ändå.. För jag har ju faktiskt betalat tunisienresan idag. WOHO! Jag och Grazze (och hennes, typ klass) åker om 1,5 vecka. FYFAN VA NAJS! :D

Sen så var jag på underverket idag också. Eller jag var ju på H&M och liknande först. Men det finns ju ingenting som passar mina hängbröst på sånna affärer, jag behöver experthjälp! Så ner på underverket var vi. Hittade en mycket bra bikiniöverdel. :) Så jag är mickit nojd! :) Och medans jag ändå var där så passade jag på att leta mig på en ny bh också. Skitbra blev den också. Mina bröst ser inte alls så hängiga ut i den så det är underbart. ;D

Sen var jag tvungen att ta mig en tupplur. Nattliga äventyr till Johan hade hade tagit lite stryk på mig..
Men vad gjorde det? Sova gjorde jag, i cirkus en 40 min sen kom Grazze och Johan inklammpandes och började härja.
Upp och iväg till Hedemora. Det var kul och jobba där. Sålde över gjorde vi också. Snacka om att det är skillnad på donk och donk. Snacka om att vi i Borlänge är så jääävla mycket bättre! :D Det kändes bra. :)

Och ikväll är väl en kväll som alla andra kvällar.. Vi har badat och nu ligger Grazze och snarkar och pratar i sömnen och jag, jag nerdar och glor på tv. Jaojao. Men det är bra att ha en sänguppvärmare! :D höhö!
Nu ska jag nog ta och börja skriva på en liten packlista faktiskt. :) Och Grazze blir glad imån när hon ser att jag bloggat, och jag slipper tjöt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback