Jååååba.

Jo, hemkommen nu då. Slutade för 1,5 timmar sedan men jag satt och pratade med Henke i 100 år. Det är alltid lika kul att prata med den grabben. Han har alltid massa vettiga saker att säga om allting. Så skönt att få prata av sig med honom.

Okej, slut på kärlekshistorian.

Natten har iaf gått bra. Inte mkt folk det är skönt. En cpbeställning fick vi. 3 tasty, 5 big, varav 3 plusmenyer. 12 cheese 1, junior, 3 garlic och hm. Ja det var nog allt. Ja, jag är jobbskadad och minns dom flesta besällningar som jag har fått under dagen. Men det är smällar man får ta. Iaf, alla bilar efter som kom skulle också ha cheese så parkeringar till 1000, Och inte många gubbar var vi på golvet heller. Men det gick bra även det.

Okej, slut på jobbsnacket.

Eller nej, inte riktigt. Idag så kom Emile och handlade av mig. Shit va många minnen som flög upp och jag insåg vad mycket som hade förändrats. Han kände inte igen mig, men det var kanske lika bra. För annars hade det bara blivit såndär pinsamhet. Eller så kanske han kände igen mig men bara struntade i det för att slippa pinsamheten. Aja.. Det faktiskt fick mig mest att inse om hur mycket allt har förändrats var att han körde volvo. Låter konstigt kanske. Men ni som också kände Emile då vet vad jag pratar om.

Okej, slut på minnesstunden.

Nu är jag så trött att jag har ont i huvudet. Eller det kanske beror på något annat. Typ att jag är stel i ryggen så man kan tror att jag har en planka inopererad. Vet vem.. Och vem vet var Grazze är. Eller jag vet. Fyfan. Dissa mig, bara sådär! Dissar man sin sambo på sånt vis? Nej, veta hut!

OKej, slut på inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback