ensam i natten.

Japp, här sitter jag. Vid Grazzes dator på min grannes internet klockan 01.10 och Grazze ligger däckad i sängen. Men det är väl som vanligt ;)
Kikar lite på tv gör jag också. Men jag måste nog resa mig upp nu och hämta fjärren för det känns inte som jag vill kolla på Robin Hood. Eeeh, ne!

Japp, gjort. Xena är så mycket bättre! Haha. Shit..
Alltså jag kan inte förstå hur jag kan vara sån nattmänniska.
Man skulle vart som Grazze, somnar så fort man lägger ner huvudet på kudden. Slippa vara så jävla trött på dagarna.. Jaojao. En annan får ju ligga och snooooza 1000 gånger innan man ens vaknar..

Imån ska jag och Vickan sola. (: Det är göttmos som fan att få typ en komplimang om dagen om hur brun man är. Jag som alltid brukar vara blekast.. Men inte nu, moahahahah! Och det känns gött som fan! :)


Jag saknar Götet, mys med Johan, Jonas och resten av AA-gänget.
image58image60
image57image61


Äh, gnatt.

Kommentarer
Postat av: Grazze

Men lilla Tegelpanna. Du skulle typ ha slagit mig i huvut så jag hade vaknat. Nu snoozar du igen, sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback