Du är ju sjuk i huvudet.

Läste precis Grazzes blogg om hur söt jag är när jag sover. Ja men då kan jag ju upplysa er om det mina kära vänner att det är fan inte hon.
(Jag somnade klockan 6 imorse eftersom jag har jobbat natt hela helgen och vänt på dyngnet.)
Grazze gick och la sig vid 23 tiden och somnar på max 3 min. När jag sedan gick och la mig vid 2 tiden så vänder sig Grazze om och tittar på mig
G; - URSÄKTA?!
Ä; - va?
G; - Är du seriös? Har du inga kläder på dig?
Ä; - Jag har väl lika mkt kläder som du. Jag ska sova nu...
G; - Aja.

Sen så garvade jag i flera minuter och Gazze bara sov vidare. det var sjukt kul.

När Johan hade slutat jobba så kom han förbi här en sväng. Han frågade om Grazze sov och då sa jag.
- Ja, hon sover som en stock som vanligt. Eller hur då, Grazze? Och jag förväntar mig ingen svar. Men vet ni vad hon säger?
-Du är sjuk i huvudet!
Ja, så säger kvinnan. Tom i sömnen har hon mage att vräka ur sig sånna kommentarer.

Men jag och Johan skrattade mest gott och sen rökte vi ^^.

Nu ligger vi här med våra pärlor som vanligt :) Och så kikar vi på 2.5 men. Mkt pra.
Men det är synd om mig idag. Jag har ont i huvud, hals, nacke och känner mig febrig. Jomen, det är ju underbart att dra på sig en förkylning när man ska till tunisen. Men ha lösä sä! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback