äggähägg i hägform!

Ja, idag har jag varit seriös. Seriös som fan!
Jag har skickat in 2 hela arbeten nu. På en dag! Helt sjukt. Jag är grym. Skulle faktiskt kunna skicka in ett 3:dje också. Men jag känner att jag vill nog faktiskt fin slipa lite på det först.

Men jag är FETT nöjd.
FETT
FETT!

Imån väntar nattjobb. Kul kul.


Jag känner mig mer pepp på livet nu. :)
- Det är fan inte långt tills vi åker till Tunisien också. <;
PEPP
PEPP!

Cpinlägg. Men livet känns lite bättre nu..

Jag måste berätta vilka kloka ord min kära vän Andrea Jobs sa idag också.
Jag; Fan. Det känns som jag måste vara här uppe, men jag är här ner. (visar med händerna)
Andrea; Ja, men det är bara att vi börjar klättra.
Och det är så jävla sant! Nu jävlar klättrar vi!


Kommentarer
Postat av: Grazze

Du är duktig du mitt lilla ÄGG

Postat av: malin

du och maria kommer äga tunisien ;)

2008-05-16 @ 18:00:20
URL: http://malloosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback