Kvarnsven!

Är i Kvarnsveden för en gång skull, de händer ju inte allt för ofta nu för tiden om man säger så. :P
Men jag har faktiskt hemma hos familjen Nyberg och Maria tvingar mig att blogga nu när jag äntligen har en dator här. Haha.

Idag har jag faktiskt haft städ och tvätt dag. Och Maria och mormor har hjälp till. Man tackar. Sen kom farfar och bjöd på glass. :) Andra avenyn börjar om 40! YEY! :D

Öhm, jag skulle skriva ett långt inlägg så att maria hade nått att läsa inatt, men jag kommer fan inte på nått alls.
Nej.
Vi hoppas på att det är vackert väder imorgon för isf ska jag och maria (hör och häpna att vi ska ut på något :P) och ha lite picknick. Myspys!


-Vad ska jag skriva om Maria?
-Hur ska jag kunna veta det. Skriv typ om vad Johan jämt får höra av dig och mig..


Hahahahhahah! Nej, här ska vi inte skriva om vad Johan får höra.. Liiiiite för privat kanske :P höhö!

Nej, nu får du fan ta och räcka maria!

SEXPARTY på lördag! YEHO!

ÄH, puss!

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaria

dags att blogga nu ägget :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback