Jadå maria!

Maria sa åt mig att det är dax för ett nytt inlägg. Och ni vet, hennes ord är lag! ;) haha.
Allt är så gott som klart i lägenheten nu. Tavlan och sånt kommer upp idag!
Så ja. Sen en avdammningen sen så! :)
Micro kommer på besök idag också, ska färga håret på hennes och hon ska kolla hur jag bor.
Det kommer bli najs.
Sen ska hon på falufri fest. Det ska inte jag. Jag har fått nog av sånt faktiskt, höhö.

Men Maria, träna? haha! Kan ju vara en bra ide. Tror fan att jag ska dra mig dit idag. Ska du med eller? ;D
Puls/medel 17.00. Eller det kanske blir bättre med medel med jens klockan 20.00.
Haha, jossan hade ju varit på det förra veckan tror jag det var. Hon sa att inte ens tjejerna hade ett sånt feminimt pass som han! haha. Kan ju vara nått för oss det!

Kommentarer
Postat av: Pungis

Hahahahaha "Sen ska hon på falufri fest. Det ska inte jag. Jag har fått nog av sånt faktiskt, höhö." VEM HITTADE VI PÅ FLAMMAN IGÅR DÅ? OM INTE MARTINA NORBERG HÄGG! Du har tydligen INTE fått nog av sådant än ;) HAHA PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback