FN-rollspel

Ja, FN-rollspelet är i full gång på våran skola nu och jag är värd.
Jag springer runt med micar när vi är i Kristinehallen och annars så hjälper jag till med lite annat smått och gått.
Det är kul ibland men det blir lite segt att sitta och lyssna på allt babbel när man inte är involverad i det när man inte är en deligation. Men ibland så blir det heta diskusioner och det är roligt att lyssna på! :)
Eller som igår när jag var mic springare så slutade ena micen att fungera så jag var den enda som hade en mic att springa runt med.. Och jag kan ju säga att hallen inte är liten. Sprang väl nån mil eller nått sånt, haha. Inte riktigt men det kändes som det när alla tittade på mig när jag kutade fram och tillbaka. Och tyst är det ju där också så det enda man hörde var mina klackar. haha, men det är roligt.

Ja, det är den enda som händer just nu känns det som. Och man blir sleeten. Vi är inne på andra dagen nu och det är en dag kvar.

Och en sak till jag har kommit på är att man blir så jävla bortskämd på falufri. Jag är ju helt död av att gå upp 7 i 2 dagar nu. Haha. Men jag tycker om falufri jag! :)

Och som vanligt... Träna skulle man ha gjort :P haha. Kömmer. Eller hur Maria? :)

Kommentarer
Postat av: MN

De kömme.. när vi orkar.. typ om ett år eller två... ;)

Postat av: idas

duu, jag har fasen gått upp 7 i 3 veckor! Alltså 3 heela veckor, plus fest och nu en studentkryssning, så att komma här med bara 2 dagar kan du ju bara torka dig i arslet med stumpan ;) moahaha

2008-04-12 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback