Direktrapport från betongblocket!

Jao. jag kommer mer och mer iordning hemma.
Och igår fick jag hem galgarna också så nu kan alla kläder hängas upp.
Det är dom som tar störst plats hemma om man säger så :P
Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket kläder,
3 stora överfulla ikea kassar + lite till.
Jaja. In i garderoberna ska dom nu iaf.

Och det är så fint. Jag är så nöjd! :) Allt från ikea är ihop snickrat nu.
Och min jätte snälla farfar har sett till att även mina speglar har kommit upp! :)

Ingen tv än dock.. Men farfar har lovat mig en när jag har fått iordning allting, vilket förhoppningsvis blir ikväll. :)
Så jao! :)
Casa ska jag nog gå till idag också om det hinns med innan dom stänger.
Höhö. Bara så alla vet så blir det ingenting i helgen. Det blir lite framflyttat.. Hoppas ni överlever iaf ;) höhö!

Nej, dax att redigera lite film! PUSS

Fan, träna skulle man gjort. Har varit lite dålig på det på sista tiden. Har haft så mycket annat för mig.
Meeene, det kömmä! :)

Kommentarer
Postat av: MN

dags för ett nytt inlägg nu ägget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback