Dax för en uppdatering.

I just detta nu så skäller alexander på mitt täcke för att det har knölat ihop sig, så nu står han där och försöker fixa till det och gnäller. Haha! :) Så nu var det tydligen klart. =)

Ja, det var ett tag sedan nu. Har inte haft ork att uppdatera riktigt...

Men studenten har jag tagit iaf, gött mos! :D Jag kan inte förklara den vecka själv riktigt just nu, så tycker jag att ni ska gå in på min kära vänn
Andrea's blogg och kika vad hon har skrivit. Scrolla ner lite så blir det. Men jag kommer nog med en egen historia snart :) Jag är ju ledig i 2 hela dagar nu så nu har jag tid iaf :D haha.

Nej, nu ska jag krypa ner brevid fru papeljotts barn och mysa. Puss

Kommentarer
Postat av: Grazze

Sötnos, jag vill också mysa med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback