Vart är sommaren?

Vart i helvete är sommaren? Jag tycker det är många många för många veckor sedan det var sol en hel dag. Har jag inte rätt? Jorå. :)

Jag har jobbat öppning 2 dagar i rad nu. Alltså har jag varit vaken från klockan typ 5 i 2 dagar.
Igår somnade jag klcokan 9, jag totalt däckade! Skönt vare. Jag fick alltså sova 8 timmar. När jag ska jobba öppning brukar jag få typ 4 timmars sömn. Så jag kände mig faktiskt ovanligt pigg imorse. När Markus sedan kommer till jobbet frågar han om jag söp igår för att jag ser så sprängd ut. Tack för den du! haha.

(Jag ljög lite. Jag kände mig inte alls pigg imorse. Jag kände mig så sjuk att jag trodde att jag skulle dö. Men efter ett par timmar och lite the så mådde jag mycket bättre och det var då mackan sa så.
Jag skrev i morse först eftersom då slapp jag skriva så mkt. Men sen kom jag på att då kan ni inte veta hur synd det är om mig som är sjuk, så då fick jag lov att skriva det iaf. Så nu vet ni, tackhej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback