Mitt öra!

Vad fan händer med mitt stackars öra? Tänk er att ni har världens fetaste lock i örat som gör att ni inte hör någonting på det örat och dessutom gör det ont som tusan.
Så känns det.
Plus att det känns som om halva mitt ansikte blir lite halvt förlamat pga det. Jag känner inte riktigt när det rinner i ena näsborren och mitt öga rinner hela tiden. Sjukt läskigt och sjukt ont, SÅ E DE!

Det brann på Hagalund idag också, för er som missat de. Ett tjocktrökmoln la sig över hela hagalund.. Det var det dära lilla huset ni vet? På hällsjövägen? Det där lilla gula? Nej, ni kanske inte vet. Men det var det iaf.

Och på tal om det så var det brandlarm på Kupolen idag också. Allt utrymdes ink. vi på McD. Synd bara att man var utstämplad på rast. Och att man fick springa runt med maten som det igentligen var tänkt att man skulle äta.

Men oj. 2 inlägg på samma dag. Det händer grejer ;)

Kommentarer
Postat av: Grazze

Det lilla söta huset har jag alltid velat ha.

Postat av: sanna

men maria? vill du bo i ett garage? syskonen nyberg trodde ju nämligen att det var det, dessutom är det fult :p

2008-07-28 @ 10:42:11
URL: http://sannaholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback