God natt

Nu ligger jag med Alexander här i sängen.. Vi sov till klockan 4 idag, mindre bra. Så vi är ganska pigga nu. Men men, smällar man får ta. Jag sa att jag skulle uppdatera oftare, men jag vet inte vad jag ska skriva om... Det roligaste som händer i mitt liv är att alexander kommer och hälsar på mig och att ända gången jag är utanför dörren är när jag ska äta eller handla typ.

Jag tror jag ska tvinga mormor och klippa mig imån, ja kanske de kanske :) Kan ju vara kul att göra något nytt. Kanske ska tvinga Grazze att färga håret på mig också, orkar ju inte vara med mormor för länge :P haha. :)

Revbenet lever väl på som valigt för er som undrar. Idag har jag haft snuskigt ont.. Meeene, så är det. Jag knarkar väl på ;) Nej, nu ska jag tvinga mig själv och sova så Alexander också får sova, han ska ju upp och jobba imorgon han. Jag har väl tänkt att jag ska infinna mig på McD klockan 06.00 på tisdag morgon. Men om jag mår som jag har gjort idag imorgon så blir det nog inte så...

Kommentarer
Postat av: Grazze

Grazze gör allt för dig :) Vilken färg denna gång? Blått? Grönt? Rosa? Blond? Eller brun? :P höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback