2oo8

Ja, gott nytt jävla år då får jag väl inleda fint med! :)

Nyår var toppen. Ute i Gustafs, hos Fredrik.
Det var nyår/avskedsfest hos honom..
Han flyttar till Spanien imån. Jag kommer sakna honom! :| <3 Lilla FF.
Men jag får tacka för en lyckad fest iaf.

Kvällens låt; Den vissellåten, vamos companeros eller vad den heter ;)
Kvällens roligaste; Skitsnacket inne på FFs rum.
Kvällens bästa; Maten!
Kvällens sämsta; Och säga hejdå till FF för sista gången.
Kvällens händelse; SFS, haha!
Kvällens kommentar; Ida tappar ett glas i marken. "-Det var inte jag!" Även årets första kommentar.
Kvällens bästa2; Jag ringde JF! <3
Kvällens konstigaste; Sprit TP.
Kvällens bästa3; Nyårskramar!
Kvällens peptalk; SW.
Kvällens bästa4; Robert hade kommit hem.
Kvällens kommentar2; Det MH hade tillfört till den goda middagen var att hälla upp fördigskuren sallad i en skål och sedan ha på feta ost. När vi alla sedan satt vid matbordet och alla är knäpptysta för att maten var så god så; "-Fyfan vilken äcklig sallad", /MH
Kvällens skönaböna; AÖ.
Kvällens sötaste; Sadeems flickvänns mage!
Kvällens AT; J.Lo. Haha!
Kvällens bästa5; Samtal med min kära mor!
Kvällens AT2; JN som inte kan lyssna på en låt mer än 10sek.
Kvällens sötaste 2; HANS! :D
Kvällens vanligaste; Donken snack.
Kvällens äta alla trillingnötter; HU!
Kvällens yr; EM.
Kvällens sämsta2; Spy i soffan.
Kvällens kökswing; MEA
Kvällens lök; MH & RO.
Kvällens fullaste; IG & AB! haha!
Kvällens sämsta musik väljare; SG!
Kvällens spilla överallt; IG.

Ja, de var typ festen det. :) Kommer inte på så mycket mer just nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback