YES!

Det är sant, det är sant på riktigt!
Nu änligen bär det av! :)
Japp, Martina Hägg ska flytta! =)
Ner till Hagalund och in i Kulans gamla lägenhet.
Oh, jag är så lycklig.
Släng er i väggen där hemma, för jag sticker nu! YEY!
Dock måste jag ju lämna mitt älskade kvarnsveden.... Mene, jag kommer nog överleva! :)


Igår följde jag även med Jonna hem till Björka!
Det var jete roligt, och vi klappade hennes snela hestar. Sötasötasöta! :)
Och stora, Hjälp! Men mysiga! :)
När blir nästa gång Jonna?! :)


Nej, nu ska jag nog börja dra mig hemmåt. Ska ringa skattekontoret också. Höhö, jag är vuxen! :)

Och station med Jossan ikväll, najs! :)

PUSS!



(Jag tycker fan synd om dig,
för det är du som går miste om det bästa!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fyfan vad glad jag är för din skull gumman!! :D

Postat av: iida

Då får du ta dig hit ändå så vi kan gå till bryggan!:)

2008-02-20 @ 19:02:32
Postat av: MN

Ida, annars kan vi gå eftersom jag är så nära nu! :)

2008-03-03 @ 09:30:58
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback