Skräck!

Det är tur att jag är så jävla smart! Jag säger då bara det! Klockan är nu halv 1 och jag börjar kika på en skräckfilm som går på tv. Ja, natten kommer ju bli skit bra! Det borde fan vara förbjudet med skräckfilm på tv! Och inte vill jag ju väcka karln som är bervid mig heller eftersom han ska upp så tidigt.

Men jag går ut och tar mig en cigg nu, andas in och ut. Slår av tvn när jag kommer in. Slår på vaggvisa för flyktigbenäga med min älskling så somnar jag nog sött sen ska ni se. Även jag, även denna natt.

Inlägg om våran resa till Mariestad kommer imorgon också btw. Medans jag har det mesta klart i minnet.

Lägger upp en bild också så även ni kan få njuta lite ^^


Denna är från Mariestad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback