Dear Grazze

Jag tänkte att jag skulle skriva en kärleksförklaring till dig här och nu.
Nej, de tänkte jag inte. Men iaf, de hade varit en god tanke.

Dagen idag har inte varit dagen med det stora d,et om man säger så. Vaknade typ 8, appigg. Fråga inte varför. Sen så har dagen varit i sängen, på donk och kristinskiosk. Vakande nyss också, bra gjort av mig. Nu är jag appigg igen. Det är därför det inte kommit några kläder grazze. Tänkte att jag skriver det här annars väcker jag väl dig igen. Tycker att jag har väckt dig klart för idag ^^.

Nej, nu ska jag gå och sjunga en sång eller nått. Hoj.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha! sjuk du är!!! nu drar jag snart till jobbet så jag skriver här för jag vill ju inte väcka dig än.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback