Vår?

Är det sant på riktigt nu? Är det verkligen vår? Är den här på riktigt nu? Är den här för att stanna?

Sitter här i ett basgruppsrum men 4 söta männsikor och har mycket allvarigt samtal.. Sånt som är så mycket falufri, sånt som man har saknat så himla mycket.. Sånt som det var så mycket av i 1:an. Det är därför jag sitter kvar här ist för att gå upp och redigera film.. :) Jag tycker om falufri muppar.
Vi är SEX AND THE CITY!
haha :) Ja. eller vi ska bli. För nu tjejer, jävlar tjejer! Nu är det fan inte långt kvar. Vi orkar, vi kan! Det känns som om allt kommer lösa sig bara vi tar studenten. Dock är det ju inte så. Men, då kommer en stor börda oatt släppas från våra axlar.

Men nu ska var göra en annan typisk falufrisak. Vi ska gå ut i solenm och skratta och mysa! :)


GE MIG SOMMAR NU! <3
GE MIG DIG! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra måndag!

Postat av: Grazynia

Du har mig redan, och sommaren kommer med mig.. ;)

2008-04-21 @ 20:34:15
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback