Studentkryssning

Ja, kan väl passa på att slänga in ett inlägg här medans jag ändå inte har något bättre för mig medans jag väntar på bussen.

Ja, studentkryssningen heter rubriken och ja, vad ska man säga om den?
Den var galen helt enkelt. Helt jävla sprängd.. Verkligen!
Men fyfarao vad kul jag hade!
1700 festglada studenter på en och samma plats. Oja! :)
En komentaren som hela tiden gick var:
- Är det jag eller båten som gungar?
Helt klockrent.

Ja, mera kryssningar åt folket.
Skulle vara så jävla kul att åka iväg med McD folket. Men då ska alla roliga ha ledigt samtidigt och det går ju typ inte.. Mene, jag tycker att det ska bli en iaf. Men innan någon får fingrarna ur rövva och tar tag i något sådant har väl alla redan hunnit sluta,. :P haha.

Nu ska jag boksera mig ner till mig buss. Det är ju helt sjukt skönt väder idag alltså! :) MELOVE! <3
Hoppas att det håller i sig och att sommaren står runt hörnet. Jag och Grazynia ska ju ut på en picknick idag vi! Höhö.

Häddåhäddå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback