One day left

Det har varit min stora längtan i ja.. Ca ett års tid nu. Och imorgon smäller det, big thing för mej tycker jag! Före och efterbild kanske? =) Får bli så! Måste ju se hur jordens dragningskrafs släpper, oh yeah.
Och jag som inte trodde att någon kille ens ville prata med mig. Men oj så fel jag hade ;)
Imorgon är det är iaf dax. Hängpattarna ska bort.

Sen måste jag bara få säga att jag har världens bästa vänner.. Johanna och Maria. Ni är bäst! Jag skrattar så jag kissar på mig varje gång jag är med er! Och jag är så lycklig över att ni ska flytta in hos mig, vi kommer ha så roligt! Mycket mys varje kväll.

Nej, nu ska jag gå och förbereda mig. Ska gå och sola. Får ju inte sola sen efter operationen... Det kommer och bli jobbigt att inte kunna vara brun sen. Men det är väl smällen man får ta. Det är ju så mycket finare att inte ha några bröst alls. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback