Goa jävla göteborgare!

Japp, hemkommen från Götet. Dock var det i lördags som vi kom hem men jag har ju ingen dator så jag får väl nerda mig här i skolan där det finns gott om dom! :)

En helt underbar resa var det. En hel massa skratt som vanligt med Johun :) Och spårvagnsfobi och vilse i gbg och ja herregu. Frälst hann jag också med att bli av ingen mindre än Kim - Jonas Bane. Allså, så snygg så chramig och bara så bäst.
Jag känner mig som en 13 åring som nyss har fått träffa typ e-type. Men vafan, jag ska gifta mig med honom. Haha. :) Och ni ska se kortet som jag har på mig och puddingen! OMG. Jag ska trycka upp det och göra en fondvägg av det tror jag! haha! Nej, kanske inte så stor men jag ska göra en större bild av det iaf och slå upp på väggen! :) OYES. Och sen min vackra t-shirt som jag införskaffade mig. Men en massa autografer på, så fin! :) Den ska väl också upp på vägga. Japp, rena rama himelriket om man säger så! :) Blir det ingen, så åker vi.. Eller hur Johun?! :)

Annars idag så ska jag och Grasanka stor städa hemma hos mig. Tvätta, diska, damma. Jejemus. Sen kanske jag ska ha mitt kalas någon dag den här veckan också, kan ju var en ide eftersom det är lite mer än en månad sedan jag fyllde :P Men aaja.

Bilden på mig och Jonas kommer naturligtvis att dyka upp här också! :) Och i bdb. Andra bilder också, på mig och sara, och håkon och ja, alla andra glada! :) Studion också! Jag måste bara invadera Graznias dator först! Tihi.

Häddåmädä!
/Fru Tegebrandt (Tegelpanna)

Kommentarer
Postat av: Grasanka

städa gjorde vi ju, nästan iaf. :P
jag följer med nästa gång! med lådbilen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback