ANDRA AVENYN!

Jo, de är ju så att jag skicka ett mail till dom i andra avenyn och tackade för ett underbart öppethus! :) Och gissa vad.... 2 svar har jag fått!

Hej!

Vad kul att ni tyckte det var skoj! Och att ni åkte hela vägen från Borlänge - jisses!
Ska se till att fixa lite mer Grazynia-material på sajten, som kompensation för att hon inte kunde komma på öppet hus! :)

Mvh
Jennifer Erlandsson
webbredaktör
Andra Avenyn





Hei Martina og Johan. Så hyggelig å høre at dere hadde en fin dag her hos oss når vi holdt åpent hus. Grazynia blir med en god stund til fremover så jeg håper dere vil fortsette og følge serien.

Med vennlig hilsen
Atle Bye

________________________________
Projektchef SVT - Andra Avenyn
405 13 Göteborg

 Och såhär skev jag.

Hej!
Vi vill bara tacka för ett helt underbart öppet hus!
Det var så sjukt kul att få träffa alla och se att dom är lika goa i verkligenheten som i serien.
Synd bara att inte Grazynia kunde vara med, hon har blivit lite av en personlig favorit faktiskt :)
Men man får hoppas att hon kommer vara där nästa gång.
För vi kommer lätt att sitta i en trång liten Mazda från 96 í 6 timmar igen för att få träffa er!
Helt klart!
Tack igen!

/Martina och Johan från Borlänge




Ja, jag skev med Johan också! :)

Men gött mos iaf!

Ja, jag vet att jag är en fet jävla nörd. Men det skiter jag i! Sådäså! :D

Kommentarer
Postat av: Marre

fyfan vad grymt :D:DD:D jag bara älskar!
grosanka blir alltså kvar ett tag till, det tackar vi för!!! :D

Postat av: mallöva

AA FÖRALLTID I VÅRA HJÄRTAN ;)

2008-04-12 @ 18:17:12
URL: http://mallova.blogg.se
Postat av: Marre

ALLTID MALIN! :D

2008-04-12 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback