That are what friends are made for.

När allting känns som mörkast och när du inte vill finns så mycket så finns dom alltid där, vad man än tror.
Man tänker att det är ingen som förstår vad man just nu genom går och ingen vill lyssna. Men dom gör det.. Och även om man inte säger ett ord så vet dom, och dom pratar. Peppar på så att man kommer in på rätt väg igen, ger en precis den dära rätta knuffen som man behöver som man inte trodde fanns. När allting bara är mörkt så står dom där, och lysser upp och bara är. Bara är så där underbara som dom kan vara.

Dom senaste dagarna har jag upplevt detta. Och jag förstår nu hur mycket jag uppskatter er. Ni är bäst. Och jag ska lösa detta. Jag ska verkligen. Och nu känner jag pepp dessutom!
Andrea och HU, tack hur mycket som hellst.  <3


Det kanske låter konstig, men jag finns om du vill prata.


BTW, JAG HAR FÅTT VALPAR. ELLER JAG OCH JAG, MEN AA. SKIT SÖTA ÄR DOM IAF. SÅ NU HAR VI 3 SMÅ PLUPPISAR HEMMA . DÄ NI :D


Har ingen bild på dem än, men de kommer än. jäs! Ni får nöja er med den här söta bilden på mig från i lördags ist :D
image20


Nej, nu ska jag och jobba. hoj!

Kommentarer
Postat av: andrea

jag står bakom dig marre =) <3<3

2007-09-11 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback