Nu är det nära!

Japp, nu är det verkligen nära! Afrika i 3 veckor, shiet!
Vi åker på onsdag, och packa vad är det lixom? Seg som vanligt.
Jag har hur många känslor i kroppen som hellst för detta nu.
Jävlar vad kul det ska bli. Jag vill inte åka. Jag kommer få se lejon i det fria. Jag kommer sakna alla så inni norden. Jag är nervös. Jag kommer bli dödad. Det kommer bli min bästa resa någonsin.
Ja typ så. Men jag vet, att vi som kommer åka ner kommer ha så roligt och se så mycket häftiga saker. För att åka till Namibia i 3 veckor, den chansen kommer inte många gånger i ens livstid. Men jag vet att jag även kommer sakna alla här hemma satan, redan när jag sitter på första flyget kommer jag sakna ihjäl mig.
Och mina valpar <3 Kolla va söta dom är! :D


Igår på jobbet var det hemskt kul faktiskt. Det är Shrek tema i helgen ju.. Så dom som jobbar vid luchtid idag och igår är målade till Shrekgubbar . Men, så kom vi som stängde igår att skulle det inte vara lite coolt om vi också målade oss. Sakt och gjort. När krogruchen sen kom så undrade alla om vi var idioter. (: Vi var faktiskt söta. Många kort blev vi med på iaf, den saken är säker :)
Sen att jag vart nersprutad med fisksås och dränkt i vatten så färgen från aniktet rann ner på skjortan så den vart typ grön, och att jag dessutom var sämst på att diska igår. de är ju en annan historia ;)
image21

Kommentarer
Postat av: Viktoria

faaan vilka söta pluuupppiiiisar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback