När hände detta?

Hur kunde jag sätta mig själv i denna situationen?
Allt går som en jävla bergochdalbana! Jag blir så matt!

Om en vecka är jag snart på arlanda och blir borta i 3 jävla veckor. Läskigt och kul som satan!
Så ikväll blir det sista utgången sen blir det nyktert i typ 4 veckor. Oherregu. Inget US med donken folk på 4 jävla veckor! Inte ens träffa dem. Och inga andra heller, annae t.ex. Måste verkligen hitta på nått innan jag drar :)
Ja, jag stänger i helgen, så det kan ju bli lite jobbigt dårå ;)
Okej, jag får träffa donkenfolket innan jag drar dårå, tur att det är bra männsikor som stänger i helgen iaf :)
Och mina pluppisar! <333333 Dom kommer jag sakna satan! :) Och alla andra också såklart.
Nej, nu börjar jag bli blödig, dax och sluta :)

Pussis

Kommentarer
Postat av: iiiiiiida

Jag kommer sakna dig satan! <3

2007-09-07 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback