Take me back!

Har nyss lyckat snokat mig in på Hulas blogg och när jag läser det förstår jag hur bra han kommer ha det. Och hur mycket jag vill åka tillbaka. Precis någonting sånt jag ska göra. Fast, jag tror jag väljer Namibia igen.
Dels för att jag har lärt känna staden och jag vet att dom behöver all hjälp dom kan få.
Och jag har vänner där, helt otroligt underbara fina vänner. Som jag saknar så inninorden.
När jag går ut skolan så ska jag åka tillbaka till Namibia och kanke volontära på det AIDS Centret som vi var på. Eller varför inte spendera ett bra tag med ungarna från barnhemmet? Jag vill tillbaka dit igen, och jag ska tillbaka dit igen.

Innan jag var där så hade jag tänkt tanken många gånger att åka ner och göra något sådant, men jag visste att de inte skulle bli någonting utav det. Utan det var mest en av alla mina tankar. Men efter att ha varit där så har man fått en helt ny inblick i allting. Nu ska jag verkligen göra någonting utav min tanke. Alla leva som dom många gör där nere skulle inte vi inte ens kalla ett liv. Men männsikorna där är så tappra, och framför allt stolta över det dom har. Att få hjälpa någon/några där nere skulle vara guld.
Shitshitshit vad jag måste göra detta nu!

Om alla såg det som vi har sett under våran fantstiska resa skulle jorden se annorlunda ut.



(Här hade jag tänkt och lägga upp en jätte fin bild på mig och ett barn från villa colorful. Men tyvärr så har Ida så att man inte kan kopiera från hennes bd.. Men det kommer väl sen när jag får alla bilderna :)image23

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också tillbaka nuuu! skolan suger för tillfället! :P

2007-10-08 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback