Sånt man gör i drömmarna..

Jag trodde aldrig att jag skulle klara av och göra det som jag gjorde igår.
Det är nog något som jag aldrig trodde att jag skulle orka. Men jag känner det, jag är en god bit på väg nu.
Att säga det jag sa till dig igår. Jag är riktigt stolt över mig själv. Men jag har ju en del person och tacka också faktiskt. Nu öppnar jag ett nytt kapitel i mitt liv.

Förlåt mig för det jag gjort.
Men faktiskt så ångrar jag mig inte.
Du kan väl försöka och förstå mig också,
bara lite.
Och nu kom du in på msn,
FAN!
det svider verkligen i hjärtat.

Men nu är det dax!
Dax på riktigt att vandra vidare.
Att se ljusklimtarna ist för allt mörker.

(Även om det fortfarnde finns en idiot kvar i mitt liv som aldrig väl släppa så,
så skiter jag i det nu. Jag är värd mycket bättre än så).


Och sen sist men inte minst, tack för en supertrevlig sväng på flamman igår Henrik och Kulan.
Ni är grymma grabbar! (:






("Och hon oftast är intresserad av dom killar som man egentligen "inte får röra" så hon får en liten utmaning!")



Kommentarer
Postat av: mickan

så är det tyvärr oftast, ang det allra sista citatet, man vill ha det som är svårt att få, själva jakten är blir spänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback