Förkyld

Nu gör jag precis såhär igen. Fast nu är de nog värst av alla gånger..
Jag sitter här, borde sova eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon. Fy.
Men vad värre är, är att jag är förkyld som en gnu och behöver sömnen ännu mer just nu..
Hela jag är helt igen täppt! Måste gå till apotekt imorgon & införskaffa mig nässpray! Och kanske något annat fint mirakelmedel, men något sådant lär det väl inte finnas. Annat var det i Namibia, då fanns det värsta grejerna på pick&pay (som ika maxi typ).

Justja, på tal om det. Jag skulle ju göra en sumering av allting därifrån. Jag tror jag har hunnit smälta allting nu faktiskt... Men nu är det bara tiden som fattas. Skolarbeterna har har omringat mig och dom är flera meter höga! Hjälp!
Nej fan.
Jag ska ju ha redovisning imorgon i filosofi.
Titt, se var bra det går för mig!

Okej, nej nu! Nu ska jag sova! Först ska jag bara ta mig en grogg cocilana, mumma med hostmedicin!  Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback