Halsfluss?

Heter det inte så när hela halsen sväller upp?
Det har den iaf gjort.
Meeeen, sket man inte lite i det då?

Det är ju faktiskt öppethus på falufri idag, så måste ju faktiskt vara där och göra lite reklam! :)
Ställa upp för skolan lixom.
Och sen har jag fått för mig och sjukdomar blir bättre om man är ute och rör på sig än om man bara ligger och sover. Antagligen så har jag helt fel, men det känns bättre och tänka så för det är så trååååkigt att bara ligga hemma!

Nu ska jag göra mig iordning så jag kan åka hem till Vickan och få mat! :D


Kommentarer
Postat av: Pungen

Gumman, halsfluss är när man har prickar i halsen och måste äta pencillin ;) du har nog bara en riktigt jobbig halsont! HAHA lägg ner ditt snack nu! LOVE YOU

Postat av: mickan

hehe, eller så har du bara fått körtelfeber av mig!;P

2007-11-25 @ 21:27:00
URL: http://mickaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback