WEHEY

LOVIS BLOGGAR DÅ VILL JAG OCKSÅ DET! :D

Fast jag har ingenting vettigt att berätta det har kanske hon, det vet jag ikke än ;)

Iaf så ska jag ut och köra lite idag, ta ett litet break från teorin. Kan behövas. Men jag känner mig rätt stabil, men ändå inte. Fan. Aja, vi får fixa upp det dära! :) Det löser sig alltid .

Ska ha disskusion om 5 min och jag har ingen anning om var jag ska vara. Nix. Sex och samlevnads disskusion för att vara exakt i Livskunskap. Världens flummigaste kurs med värdens drygaste och flummigaste lärare. Jag har inte lär mig ett skit på hela perioden. Men de har varit skönt att ha en slapp kurs faktsikt. Höhö.

Nej, men undra vart Karin och alla dom som ska vara med mig är då kanske. Ska nog gå coh ta mig en kik efter dem. Hejdåpårä. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback