Okej!

Jag ska försöka väcka liv i bloggen igen kanske. Iaf just idag, här och nu.

Jag sitter i skolan och jag har verkligen försökt att plugga. Men mitt huvud vill verkligen inte bara. Jag blir så matt.
Jag vet hur jävla mycket jag måste och då blir allting bara stopp. Ibland vill jag inte vara som jag är.

Förövrigt så har jag hittat min stora kärkek igen, min säng! <3 I LÖVE!


Och förövrigt så är Anna i Turkiet och jag hatar henne för det. Nej, nu ljög jag. Men jag behöver henne hemskt mycket just nu här hemma.

Och dessutom rapar jag laxköttbullar, yummie.

Hade NP engelska b imorse . Gick väl inte bra om man säger så precis . Men i jag orkar inte bry mig. :) Fast jag borde. :P

Orka pluggsnack. NEJ! :D




Jag blir knäpp på det hära vädet. Sol och regn, regn och sol. VART ÄR SOMMAREN?! :D GE MIG!

Ska nog bege mig till jobbet och hämta hem mitt paraply som har legat där i hundra år. Jag kan ju inte springa runt och bli blöt om huvudet hela tiden om de ska hålla på såhär ;)

Och sen ska jag faktiskt ta och köpa den dära bikinin och shortsen som jag har gått och kika på i 100 år. Det är dyrt men jag vet att jag verklugen vill ha de och att jag kommer ångra mig.
Det kommer ju inte bli utgång i helgen heller så ;) Då har man ju råd med de mesta ;) Haha. Har inte varit ut på typ 2-3 veckor. Nytt rekord för mig och ida sen vi fyllde ;) Höhö. Ja, men nästa helg blir de utgång. Då ska vi fira att man har fått lön och att jag har klarat teorin och halkan, för de har jag väl?! Jaaa, de är klart de! :D

Nej, nu är jag hungrig också, de är bra att jag kan äta utan problem också ;) Haha, men de går väl över det också! ;)

Dagens låt;
Ode to Zach Braff
(
http://www.youtube.com/watch?v=3_gebFHutLw) ett måste ;)

Kommentarer
Postat av: ... -hoe

va? ingen utgång? :( det kan vi ändra på! ;)

2007-05-15 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback