Kul i maj

REGLER
Sätt på din musik så att det spelas blandat.
Klicka på nästa knappen efter varje fråg
och använd sedan sångtiteln som svaret på frågan.

Hur mår du idag?
Dance with the devil

Kommer du komma långt i livet?
I Wanna Rock

Hur ser dina vänner dig?
Älskar du livet

Kommer du gifta dig?
Goodbye my lover

Vad är ditt livs themesong?
Buffalo Soldier

Vad är ditt livshistoria?
The name of Love

Hur är skolan för dig?
Circle of fear

Hur kan du komma framåt i livet?
Sommar längtan

Hur kommer imorgon att vara?
Coola brudar

Vad är de bästa med dina vänner?
Lämna mig aldrig

Vad finns i lager för nästa vecka?
Disco Inferno

Vilken sång beskriver dig bäst?
It's not okey

Hur är de med ditt liv?
Streams of Whiskey

Vilken låt ska spelas på din begravning?
The lions sleeps tonight

Hur ser världen på dig?
Candy Shop

Kommer du ha ett lyckligt liv?
The world's greatest

Vad tycker dina vänner om dig?
Saknar dig

Hur du en mörk och djup hemlighet?
Som en bro över mörka vatten

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Kärleksfilosofi

Hur kan du göra dig själv glad?
Aldrig ska jag sluta älska dig

Kommer du någonsin ha barn?
American Idiot

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
One of us is gonne die young

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Härifrån till överallt

Vad är några tips till mig?
Bättre dagar

Vad är min danssång?
Trasdockorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback