JAGORKARINTEMER!

Jag har plugga det dära jävla teori helvete sen jag kom hem klockan 4 idag. Och nu är klockan snart halv 1, de är riktigt illa. Och jag pluggade det igår från 17.00 till typ 03.00 på natten. Ja de känns hemskt kul, men vad jag gör man inte då lixom? :) Jag har 32 000 andra saker jag borde plugga igentligen men jag kan inte tänka på något annat än teorin. JAG VILL HA KÖRKORT NU!!!

Jag och Ida har precis kommit fram till att hon ska fixa fram mer tid på något vis, höhö! :) Låter som en toppen ide, de är precis vad jag behöver just nu. Men nej nej, jag får gå och gräva ner mig i en bunker och göra klart allt jävla skit. Japp, så får de bli!

Så ring inte mig jag ringer dig. ;)

Nej, det låter faktiskt hemskt illa allting men det känns inte så illa. Det är väl som vanligt. Jag kan inte ta någonting på allvar så blir det bara kattskit av allting. Men nej! Nu har jag bestämt mig, jag ska klara det hära! Jag ska jag ska jag ska. Det finns ingenting annat just nu. Jag ska bli klar med allt! Fan, nu vart jag sjuk pepp ist och skulle kunna sitta uppe hela natten och plugga. Men nej, eftersom man ska på Namibia möte imån 8.15 så lär man väl pallra sig i sägen kanske. Kommer iaf inte kunna somna fören jag har läst lite teori annars får jag sån ångest och kan iaf inte somna så då kan jag väl läsa dårå, så min lilla hjärna blir nöjd dårå ;)

Ojoj, de är faktiskt inte så lätt att heta Martina just nu ändå kom jag på. Män ja ä int bittä!
Okej, lite kanske. För jag att jag inte fick besök av en viss person idag dårå kanske, men vafan. Imån?! :)

Äh, god natt med er och dröm söta drömmar om mig! :)

Kommentarer
Postat av: ajda

nej jag vet det var lite synd :/ men ja imorgon går kanske? :D ;)

2007-05-22 @ 00:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback